• meriç

    7.
    Kalabalık olmayan metrobüste tanımadığı genç hatun kişisi için boş koltuk parselleyene meriç derler yavrum.

    Yoo ayakta kalan ben olduğum için kızgın değilim yoo nerden çıkardınız?
    2 -1 ... fischerin piyonu
  • memesi vicdan gibi yumuşak kadınlar

    1.
    (bkz: romantik misin çeen)
    Kaç yıllık sözlükçüyüm böyle meme edebiyatı görmedim. Vicdan gibi yumuşak? Müsaadenizle kusuyorum ben.

    Edit: bizim de canımız sıkılıyor oğlum, gene de milletin meme algılarıyla oynuyor muyuz?
    5 ... fischerin piyonu
  • bir kişiye verdiğiniz en büyük zarar

    6.
    Aylar önce kadın gibi davranıp, sözlükten bana mesaj atan bir bey efendiyle buluşma ayarlamıştım. Adamı da reelde tanıyorum aq. Son saniyeye kadar çaktırmadım. Buluşma yerinde beni görünce ilk başta tesadüfen oradan geçiyorum falan sandıydı. O 2-3 saniyelik şok ve hayal kırıklığı görülmeye değerdi. Sonra yol,vakit masrafı vs. (Tüm zarar budur, yani sanırım) diye içecekleri ben ısmarladım tabii.
    Zevkliydi. Pişman değilim.
    2 ... fischerin piyonu
  • hiç bitmemesi istenen şeyler

    537.
    En kısa sürenlerdir. Var mısınız iddiasına?
    2 ... fischerin piyonu
  • uzun kız kısa erkek ilişkisi

    4.
    Neyse ki yatakta boylar eşitl..hahahasiktir.
    Neyse bölmeyeyim devam edin.
    Bir ilişki.
    1 -1 ... fischerin piyonu
  • sözlük kızlarının fotoğrafları

    6551.
    Ve beklenen saat geldi çattı.
    Sütyenimin rengi tenimle uyumlu olmuş mu dersiniz?
    https://hizliresim.com/QP3W6v

    Edit: eksileyenler ufak memeli özgüveni düşük hemcinslerim.
    7 -18 ... fischerin piyonu
  • bir türlü kışın gelmemesi

    9.
    istanbul'a sonbahar bile gelmedi. Utanması olmasa yaprak döken ağaçlar gene tomurcuklanacak. Parası neyse verip kışa geçemiyor muyuz hemen?
    3 ... fischerin piyonu
  • yazarların az önce yaptığı şey

    29.
    (bkz: söylemem)
    1 ... fischerin piyonu
  • japonlar

    124.
    Zekasına laf edenler olmuş. Sosyal zekaları gerçekten düşük bana sorarsanız. Ama sayısal zekalarını bilemem epey taşaklı tipler gördüm o konuda.

    Ayrıca bastırılmış bir toplum düzenleri olduğu için içlerinde ne gibi pis düşünceler barındırdıklarını anlayamıyorsunuz. Fantezi dünyaları hentailerden de anlayacağınız üzere epey geniş.
    Ha güvenilmezler mi? No. Bir iş yaparlarsa adam gibi yapıyorlar. Sözleri tutma konusunda çok hassaslar.
    Yalnız biraz gavatlık var. Eşim yakalanmadığı sürece aldatabilir zihniyeti mevcut. Buradaki sıkıntı böyle bir şeyi rahatça kabullenmiş olmaları tabii.
    2 ... fischerin piyonu
  • hangi dili öğrenirsiniz

    3.
    Bulgarca kullanışlı da değil kolay da değil.
    Almanca spesifik alanlarda işine yarar, gene de genel geçerliliği mevcut. Mantıklı olur.
    Arapça öğrenirsen dünyanın en çok konuşulan dillerinden birine hakim olmuş olursun. Ama bu arap piyasasıyla ne yapacağına bağlı.

    Bu arada almanca gramerinin aq. Konudan bağımsız.
    2 ... fischerin piyonu
  • licht und schatten

    1.
    Almanca (bkz: ışık ve gölge) manasına gelen tokyo ghoul parçası.
    Basit, zıt duygular uyandıran, hoş bir esinti.
    https://youtu.be/3S1NmtWDVYk
    1 ... fischerin piyonu
  • mümtaz soysal

    31.
    Mümtaz bir kişilikti.
    1 -1 ... fischerin piyonu
  • non sub homine sed sub deo et lege

    3.
    -radix malorum est cupititas
    -homo homini lupus
    (bkz: gece gece latince çıldırmalar)
    1 -1 ... fischerin piyonu
  • düşün ki o bunu okuyor

    2419.
    Niye ki? Kendisi ego tatmini yaşamaya çalışan bir zavallı. Ben devam ettim, o edemedi. Unutamamış. Zayıf. Her şeyi kendinden bilen türden. lütfen artık birbirimizi birbirimize hatırlatmayalım dedi. Onu bile yapamadı lan. Ben kendi kafama göre takılıcam, o da ne yaparsa yapsın. Takıntı haline getirip her fırsatta laf sokmaya çalışırsa kendi kaybı. 2 Yabancı olmak ne demek bilmeli. O dava kapandı.
    1 -2 ... fischerin piyonu
  • one punch man

    61.
    Bazıları 2. Sezon olmamış demiş. Kafalarına tüküreyim onların halt yemişler. Bu seri bir harika dostum.
    Tek dileğim lakabı dehşet-ül kasırga diye türkçeye çevrilen hatunun bizim keltoştan bir fiske yemesi. Uyuz oldum karıya. Nolursun lan. Çok mu şey istiyorum?

    Altyazı demişken çevirmenin beynini sinapslarına kadar yalamak niyetindeyim. Sokak ağzı türkçeye ancak bu kadar güzel çevrilir.
    1 -1 ... fischerin piyonu
  • bundy nin kirik kalbi 2

    75.
    Arkadaşlar özel mesaj denen bir şey var. Biliyorsunuz zaten. Pratiğe döküverin be.
    Bir kalp.
    3 ... fischerin piyonu
  • bigbangtheory deki ruh hastasının uludağ sözlük e

    16.
    Giderim bak diyo. Git de diyemem ki. O zaman göt! Hadi bakalım.

    bigbangtheory deki ruh hastasının uludağ sözlük e
    3 -1 ... fischerin piyonu
  • bana aşkını ispat et diyen sevgili

    4.
    ilk gençlik dönemlerinde böyle münasebetsiz diyaloglar yaşanabiliyor.
    Biri sevginizi o ana kadar görememiş de hala önünüze saçma testler koyuyorsa gönül rahatlığıyla kendinizden aşağı görüp soğuyabilirsiniz. Yok görmüş de sadece egosunu tatmin etmeye çalışıyorsa gene soğuyup terk edebilirsiniz. Hayat bu, elbette kimsenin egosuna ayrılacak vakit olmadığını öğrenecekler abisi/ablası. Öğreten siz olun.
    1 -1 ... fischerin piyonu
  • tengir budun

    4.
    O herif tırnağını geçirdi bir kere buraya. Veba gibi yaydı entrylerini sözlüğe amk. Uzun süre daha kafa ütüler ümitlenmeyin.
    3 -3 ... fischerin piyonu
  • seni seviyorum dan daha anlamlı cümleler

    31.
    Eylemlerinle kurduğun cümleler olur.
    Tercihen.
    3 ... fischerin piyonu
  • yeni şeyler getiriyorum